Uw apparaat:

 

 

       

            Verzending            

                 Betaling                 

           Webwinkel            

   
Worden er verzendkosten in rekening gebracht?      
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Is het mogelijk om een product af te halen?

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
• Er ging iets mis met de iDEAL transactie. Wat nu?   
• Kan ik onder rembours bestellen?
• Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland?
Hoe kan ik het juiste product vinden?     
• Is het product op voorraad?
• Hoe plaats ik een bestelling?
Het gezochte product staat niet op de website
• Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?    
  

   
   
   

 

 

 Garantie & Retour

Bedrijven

 
   

 • Hoe lang zit er garantie op mijn product?
 • Kan ik een product retourneren?
 • Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?
 • Kan ik een product omruilen voor een ander product?     

 

 Kunnen wij als (computer) bedrijf korting krijgen?
 • Kan een besteld product geretourneerd worden?
 • Kan er als bedrijf op rekening besteld worden?
 • Is BTW vrije levering mogelijk voor EU bedrijven?


 
   
   
   
   
   
   
   
   
   



Verzending


• Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Voor bestellingen binnen Nederland en België worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor aflevering onder rembours (alleen beschikbaar binnen Nederland) wordt er een rembourstoeslag van € 10,00 in rekening gebracht.

• Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt in professioneel verpakkingsmateriaal verzonden, zodat het product tijdens de zending voldoende beschermd is. Bestellingen binnen Nederland en België worden verzonden met PostNL. 

• Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Bekijk hiervoor het afleverschema.

• Is het mogelijk om een product af te halen?
Dat is mogelijk. Wij zijn op werkdagen geopend van 11.00 tot 19.00 uur. Onze adresgegevens vindt u op de contactpagina. Wij adviseren u om eerst telefonisch contact met ons op te nemen als u een product wenst af te halen. U kunt bij ons enkel contant afrekenen of betalen doormiddel van een Tikkie.

Terug naar begin

 

 

 

 

Betaling


• Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
- Nederland:
Bestelling uit Nederland kunnen afgerekend worden via iDEAL, Vooruitbetaling per bank, PayPal of rembours. Voor PayPal worden er 3.9% transactiekosten in rekening gebracht. Voor rembours wordt er € 10,00 rembourstoeslag in rekening gebracht.
- België:
Bestellingen uit België kunnen afgerekend worden via Bancontact/Mister Cash, Vooruitbetaling per bank of PayPal. Voor Bancontact worden er 2.1% transactiekosten in rekening gebracht. Voor PayPal bedragen de transactiekosten 3.9%.

• Er ging iets mis met de iDEAL transactie. Wat nu?
Wanneer u al wel een orderbevestiging hebt ontvangen, maar niet hebt kunnen afrekenen kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Wij zullen u dan een iDEAL betaallink per mail toezenden. Mocht u geen bevestiging ontvangen hebben, dan kunt u, mits u een account heeft aangemaakt, kiezen voor 'Opnieuw bestellen'. Wanneer u geen account hebt aangemaakt, neem dan contact met ons op. De orderbevestiging kunnen wij alsnog toezenden, en een iDEAL betaallink meesturen. In beide gevallen hoeft uw bestelling geen vertraging op te lopen, mits u voor 19.00 uur afrekent via de betaallink die u van ons hebt ontvangen.

• Kan ik onder rembours bestellen?
Dit is uitsluitend mogelijk voor bestelling die binnen Nederland afgeleverd worden. De extra kosten hiervoor bedragen € 10,00 inclusief BTW. 

• Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
Dit is alleen mogelijk voor vaste zakelijke klanten. Scholen en overheidinstellingen kunnen in overleg gelijk op rekening geleverd krijgen. Neem hiervoor contact met ons op. 

• Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland?
Belgische rekeninghouders kunnen het orderbedrag overmaken naar onze Belgische rekening NL96KNAB0256603626 ten name van Harware City o.v.v. het ordernummer. Klanten met een andere (Europese) rekening kunnen het orderbedrag over maken naar BIC: ABNANL2A / IBAN: NL56ABNA0472465406 ten name van Hardware City o.v.v. het ordernummer.

Terug naar begin

 

 

 

 

Webwinkel


• Hoe kan ik het juiste product vinden?
Er zijn meerdere zoekmethodes. U kunt bovenaan de pagina in de rode balk bij 'Uw laptop' het merk, serie en type van uw laptop selecteren. Alle compatible producten worden dan weergegeven. Indien u een partnummer van het benodigde product heeft, kunt u deze ook invoeren links van onze logo in het zoekveld. Ook is het mogelijk om in het zoekveld het model van uw laptop of tablet in te voeren.

• Is het product in voorraad?
Wij proberen alle producten op onze website in voorraad te houden. Producten die tijdelijk uitverkocht zijn, kunnen daarom niet besteld worden. Zolang een product bestelbaar is, kunt u er dus vanuit gaan dat het product in voorraad is. Daarnaast wordt de actuele voorraadpositie ook weergegeven bij alle producten. Wanneer u een product wilt bestellen welke niet in voorraad is, kunt u contact met ons opnemen.

• Hoe plaats ik een bestelling?
Wanneer u het juiste product hebt gevonden, klikt u op "In winkelwagen". U krijgt dan de keuze om verder te winkel of af te rekenen. Wanneer u wenst af te rekenen, kiest u voor 'Ga door naar afrekenen'. U kunt dan kiezen voor 'Eenmalige aankoop' of 'Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer'.  Wanneer u voor de laatste optie kiest, wordt er een account aangemaakt. Met een account hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw uw naam en adresgevens in te voeren.

• Het gezochte product staat niet op de website.
Neem in dat geval contact met ons op. Wij beschikken over een ruim bestand van leveranciers, waardoor wij vrijwel elk gewenst laptop onderdeel tegen een lage prijs en een korte levertermijn kunnen aanbieden. 

• Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. Bij elke bestelling wordt een BTW factuur meegeleverd.

 

Terug naar begin

 

 

 

Garantie & Retour


 Hoe lang zit er garantie op mijn product?
De garantietermijn staat bij elk product vermeldt. Deze termijn wordt ook op de factuur vermeldt, welke standaard bij alle bestelling gevoegd worden.

• Is een aankoop bindend?
- Particulieren:
Wanneer u als particulier een aankoop bij ons doet, hebt u op basis van de Wet Koop op Afstand het recht om de aankoop binnen zeven werkdagen na ontvangst, zonder opgaaf van redenen te ontbinden. Wij hanteren hiervoor een termijn van tien werkdagen, ofwel twee weken. Houdt er wel rekening mee dat de verzendkosten voor het retourzenden van het product voor uw eigen rekening komen. Het retourformulier dat u hier
 kunt downloaden, dient u bij te voegen bij uw zending. Retourzendingen zonder retourformulier kunnen niet in behandeling worden genomen. Wanneer de afkoelingsperiode van tien werkdagen is verstreken, kunt u helaas geen beroep meer doen op het herroepingsrecht.

- Bedrijven: 
Wanneer u als bedrijf een aankoop doet, is deze aankoop bindend. Bedrijven zijn geen consument, waardoor zij geen beroep kunnen doen op het Consumentenrecht cq. het herroepingsrecht. U kunt als bedrijf enkel een product omruilen voor een ander product, u kunt het retourformulier hier downloaden. Houdt er rekening mee dat u enkel binnen een termijn van tien werkdagen een product kunt omruilen. 

• Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?
Wanneer een product onverhoopt defect raakt binnen de gestelde garantietermijn, dan kunt u hier het retourformulier downloaden en meesturen met de retourzending.

• Kan ik een product omruilen voor een ander product?
Binnen veertien dagen na aanschaf kunt u een besteld product omruilen voor een ander product. Download hier het formulier en vul deze volledig in en stuur het met de zending mee voor de juiste afhandeling.

Uw retourzending word binnen 10 werkdagen in behandeling genomen.

Als u uw product gecrediteerd wil hebben, duurt dit maximaal 14 dagen.

 

Download hier uw retourformulier

U kunt uw bestelling retourneren naar:

HardwareCity.nl
Venusweg 3
8938 BC Leeuwarden

 

Terug naar begin

 

 

 

 

Bedrijven

 

• Kunnen wij als (computer) bedrijf korting krijgen?
U kunt als bedrijf een dealeraccount krijgen als u tenminste een keer een bestelling op onze website hebt geplaatst. Gelieve bij uw eerste bestelling de optie 'Maak een account aan voor uw volgende bezoek' aan te vinken bij het voltooien van uw bestelling. Neem contact op alvorens u uw tweede bestelling wenst te plaatsen. Wij zullen uw account dan omzetten naar een dealeraccount. Met een dealeraccount kunt u korting op onderdelen en reparaties krijgen oplopend van 10 tot 40%.

 • Kan een besteld product geretourneerd worden?
Bedrijven vallen niet onder het Consumentenrecht. Er is daarom geen sprake van het herroepingsrecht cq. retourrecht. Als u als bedrijf een aankoop bij ons doet, is de aankoop dus bindend. U hebt echter wel de mogelijkheid om een product om te ruilen binnen een termijn van veertien dagen na ontvangst van de bestelling. 

• Kan er als bedrijf op rekening besteld worden?
U kunt als bedrijf bij ons op rekening bestellen als u tenminste één keer eerder een bestelling op onze website hebt geplaatst. Op verzoek kunnen wij uw account omzetten naar een dealeraccount. U krijgt dan automatisch de betalingsmethode 'Op rekening' aan uw account toegevoegd. Scholen en (semi-)overheidsinstellingen kunnen direct op rekening geleverd krijgen. Neem hiervoor contact met ons op.

 • Is BTW vrije levering mogelijk voor EU bedrijven?
Buitenlandse bedrijven binnen de EU kunnen BTW vrij geleverd krijgen. Wij verzoeken u om uw bestelling per mail op te geven. Geef het gewenste artikelnummer (SKU). gewenste aantallen, productopties (bijvoorbeeld met of zonder netsnoer), factuuradres (en leveringadres indien afwijkend) en uw BTW nummer door. Wij zullen u een BTW vrije factuur per mail sturen, welke u kunt betalen via iDEAL, Bancontact of via handmatige bankoverschrijving.

Terug naar begin

 

 

 

Acer Asus Compaq Dell HP Medion MSI Samsung Toshiba
  TOP